FAKTA!

NU KÖR JAG HÅRT! 105 FRÅGOR OM MIG! MOHAHAHA! Lycka till!
1. Är du kär? Nej.
2. Har du snuskat? Nej.
3. Har du fimpat en cigg på nån annan? Nej.
4. Har du legat i sängen brevid en kille? Ja?
5. Har du blivit dumpad? Ja.
6. Har du blivit slagen allvarligt? Ja 2 gånger.
7. Tar du droger? Nej.
8. Har du pussat en tjej? Ja.
9. Hatar du någon? Nja..
10. Älskar du någon? Ja.
11. Har någon av dina kompisar svikit dej? Ja :/
12. Har du djur? Nej men hade :P
13. Har du legat brevid en tjej i sängen? Men jaa.....
14. Hatar du dej själv? Nejdå
15. Gillar du orange? Nja inte illa.
16. Har du haft/har oskyddat sex? Men nej fyfan.
17. Har du någon sjukdom? Inte vad jag vet?
18. Har du skämt ut dej för den du gillar? Ja kan ha hänt...:P
19. Har du en gris? Neeej.
20. Har du en plattång? Yea ofc!
21. Har du en bror? Nej men en bror från en annan mor!
22. Har du sjukt bra humor? Ja som fan!
23. Är du brunett? Ja, egentligen men just nu har jag tonat mitt hår till rött :D
24. Gillar du att stå i duschen i flera timmar? Jaaaa, sköönaste, men får knappast.
25. Tycker du om hästar? Inte min favoritdjur men ja.
26. Har du en hund? Nej men vill ha.
27. Har du skilda föräldrar? Ja.
28. Har du gått på simskola? Ja fyfan va juh tvungen!
29. Har du sagt bög till en kille? Ja nästan alltiiiid (fast på driiv) :P
30. Har du sagt fitta till en tjej? Kan ha hänt men typ på driiv.
31. Har du fuskat? Ja hihi.
32. Har du teve i ditt rum? Ja men måste sätta upp den på väggen.
33. Har du lunar? Nej.
34. Har du MSN? Ja men använder nt.
35. Har du en syster? Nej, ända barnet.
36. Har du bruna ögon? Ja, rätt mörka.
37. Gillar du att fota? Ja, men är inte speciellt bra på det.
38.Har du sett dej själv att brina? Nej? haha.
39. Hjälper du dina vänner? Såklart allldtiid.
40. Gillar du tacos? Ja spiiik.
41. Tycker du att du är sött? Haha nja.
42. Har du dansat? Yea, ofc.
43. Har du spelat fotboll? Bara om jag är tvungen, men tycker inte om så mkt, bara titta på elr så.
44. Tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? Nej elr nja venne, beror på.
45. Kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? Nej tröttnar oftast.
46. Har du ätit sniglar? Nej fyfan, usch.
47. Äger du en locktång? Nej.
48. Gillar du att tugga tuggummi? Jadå.
49. Borstar du tänderna varje morron och kväll? Ja, 9/10 gånger haha.
50. Gillar du kläder? Ja, älskar.
51. Hatar du falska vänner? Ja, värsta som finns!
52. Gillar du räkna matte? Inte mitt bästa ämne, men ibland. Beror på! :D
53. Älskar du någon nu? Kärlek? Nej, men älskar mina vänner!
54. Har du gråtit inför en vän? Ja.
55. Kan du sjunga? Klart jag kan, men låter inte så bra.
56. Har du sett någon dö? Nej.
57. Säger du vad du vill? Ja, för det mesta.
58. Är du stor? Va? haha
59. Vad är ditt hela namn? Anudari Ganchimeg
60. Kan du tala spanska? Sì, amigo.
61. Är du kortaren 1.60? Vet inte, jag är nog 1.60.
62. Älskar du sommaren? JA!
63. Älskar du vinter? Nja lite, bara för att jag fyller år Januari. :P
64. Har du mer än 6 par skor? Ja, det har jag väl.
65. Brukar du sjunga när du är i duschen? Ja, ibland haha.
66. Har du hoppat ut ifrån ett fönster? Ja, haha.
67. Har du mer än 3 par mjukisbyxor? Ja typ.
68. Gillar du att städa? Fan hellre.
69. Gillar du att sova länge? Nja, man vill ju itne sova hela dan.
70. Har du varit med om en olycka? Ja.
71. Är du förvirrad? Ja då och då.
72. Har du mer än 6 par byxor? Ja.
73. Har du förlorat en vän? Ja.
74. Gillar du att shoppa? Bara om jag har pengar, haha.
75. Har du varit i paris? Ja
76. Gillar du ormar? Usch hatar!
77. Klarar du dej själv? Ja oftast.
78. Har du lagat mat? Ja.
79. Är du klantig? Ja, haha.
80. Har du foppatoffler? Ja, ett par gröna och ett rosa.
81. Har du mer än 20 låtar på din data? Ja, mer.
82. Sminkar du dej innan skolan? Ja, oftast fast bara lite.
83. Har du träffat en kändis? Ja!
84. Har du mer än 7 par nagellack? Ja hoho.
85. Har du busringt? Ja, hahaha.
86. Har du skällt på din bror? Har ingen bror :(
87. Har du en vän som skiter i dej? Ja.
88. Har du velat göra saker men vågar inte? Ja...
89. Sover med en gosedjur? Nej :p
90. Har du åkt någonstans utan att du får? Ja, hehe.
91. Vill du bara bort ibland? Kan hända....
92. Har du tältat? Ja, me inte min grej haha.
93. Har du bränt dej? Ja, haha klantig som fan.
94. Har du lekt med en levande ljus? Ja, haha.
95. Har du lekt anden i glaset? Ja, bästa haha.
96. Skäms du ibland? Alla gör väl det?
97. Bor du i skåne? Nej, stockholm brooshan.
98. Gillar du hip hop/rap musik? Ja.
99. Är du på sista frågan nu? Nej?
100. Är du singel? Yes, I singel and I am ready to MINGEL.
101. Har du ålt flygplan nån gång? Ja.
102. Är du romantisk? Vet inte, haha.
103. Är du blyg? Ja, från början men sen BOMB!
104. Vilken är din favortit klädsäffär just nu? HOLLISTER!
105. Har du svarat på alla frågor? Ja fyfan, varenda en!
Byebye, ska sova nu! Skola imon, fml. Men aa, imorgon kommer Marias del. Så ja. God natt&sov så sött!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0