Biiiiio! :D

Hejhej sötnosar. Hade lust att blogga lite :P Men aa, sitter i matten och försöka klura ut en ekvation.....tro mig funkar inte så bra :P Efter lunch ska vi på klassbiiiio! Det blir antingen Hunger Game eller 21 Jump Street. Har redan sett Hunger Game så jag tror att det blir 21 Jump street. Nån som har sett den? Jag har bara 498 poäng i min bioklubb-kort :( Kan inte få en biobiljet men kommer få grattis popcornmeny med läsk! :) Vi har fortfarande blogpause, men kommer kanske updatera lite då och då. Så ni är välkomna att läsa! :D Bilder från bion kommer senare på kvällen ;) //Anu <3

Dåliga nyheter.....

Hejhej. Det är så att vi har bestämt att vi ska ta en bloggpause.
På grund av en privat anledning. Så när vi har lust eller tid så forstätter vi blogga.
Men tack för alla kommentarer vi fått på så kort tid!
Vi är snart tbx! Mvh Maria, Anu & Hussein. <3<3<3

SIPAN JAG ÄLSKAR DIG <3 //Maria

God natt.....

Hejhej, god kväll ;) sitter och läser lite hot och dit med musik på högsta :P är lite extra trött idag, så ska ta och sova snart :) hoppas ni har haft en bra dag! God natt på er :*//Anu <3

hihihohoohohoho

HAHAHAH garvar fortfarande och skypar med några från vårbyyy. De tog bild påå moi och skicka.. läger ut bilden
Igga kniven i min mun hahahah

HAHAHAHAHAH OMG

HAHAHAHAHAHHA kan inte sluta garva, jag och Anudari har BLÅÅÅÅST ALLLA . ALLAAA bokstavlingen A-L-L-A ahahahahaha omg. Lägger upp kanel videon nångång. HAHAHAHAH jag tycker fett synd om folk nuuuu. Tyvärr så får ju ingen veta vad det är.  Ska fortsätta ock skratta på mitt ställe. SEEEEEEEEEZZZ /Maria

Mariiia

Fick in en kommentar när vi ska lägga ut videon där Maria "äter" kanel. Jag har klagat på henne att lägga ut den men hon är för lat -.- Maria fin latmask lägg ut den! <3 puss och kram leverpastej. // Anu <3

Tjejmiddag

Hejhej! Sitter hos en kompis. Hon har typ tjejmiddag, det är sista dagen här i Sverige för henne för att hon ska åka till sitt hemland(Thailand) och bo där :(( Hoppas vi kan träffas sen igen! Jaa...bloggar senare :))//Anu<3

 

Fuck!

fdjsäölkjhgfdfghj har fett ont på högra kinden, har biinflamation. Fett onnnt asså. Halva ansiktet är uppsvullet
Mosaaaad bild
image description

02.34

Hej hej. Klockan är 02.34 på natten och jag är inte ett dugg trött! :( Vad ska jag göra!? Om det är någon som är vaken, ge tiiiips! <3 Annars kommer jag ligga i min säng och lyssna på musik hela naten tills morgonen. :P <3

Kladdkaka

Oh yes ! /Maria

 

BILDBOMB från gamla och nya bilder + inspiration

image descriptionimage description
image descriptionimage descriptionimage descriptionimage description
image descriptionimage descriptionimage description
image descriptionimage descriptionMARIA YANI <3 :***

Svar på kommentarer.

ELINAADENFINA om Naturlig Sminkning: Vadå du vet inte hur man ser ut om man tar en för foundation anu?! hahaha de klart, man tror nån smetat ut nutella i anskitet på en
HAHAHAHAH aa <3
A.... om Naturlig Sminkning: Ska testa! Ska jag byta till blogg?
Ja, testa gärna! Du menar byta din blogg till blogg.se? Själv tycker jag att blogg. se är lättare men det är ju din blogg aå du bestämmer ;)
Anonym om Ni äger! <3: Fett bra
Ja eller hur. Det är ju tack vare er! <3
ClaraS om Ni äger! <3: Hoppas du får en super bra fredag!
Åhh tack så mycket. Fin blogg! :)
s... om Ni äger!<3: heej kan ni säga vad ni heter på Instagram/Facebook vill bli vän med er.
btw bra blogg men ni borde skriva oftare+ bilder. :D <3
Tack så mycket! Ja vi försöka updatera lite mer och med mera bilder.
Anudari: Instagram, anuka98. Facebook, Anudari GP.
Maria: Instagram, maariaask. Facebook, Maria SK.
Hussein: Instagram, har ej. Facebook, Hussein Ali.
Tack och forsätt kommentera. Blir hur glad som helst! Kärlek till er! <3

Jävla skit väder, jävla skit dag!

Kall, kallare, Sverige! Vill fan flytta till USA!! Har hört att det kommer snöa imorgon :( kan helgen bli sämre!? Har ingen nätverk hemma. Sitter och tittar på tv -.- skolan var sämst, förutom när Maria åt en tesked kanel. Haha, videon kommer senare ;) dog av garv! Försov mig idag! Kom 30 minuter sen! :O mådde så jävla dåligt också! Men nu är det okej! Ska väl fortsätta titta på tv nudå! Lägger ut några bilder från igår och idag. //Anu <3

 

FKN skit väder

 

 

Hallooow sweathearts

Seriöööst statistiken höjs fan varje sekund! Vi är sjuukt glada! Skulle uppskattas om ni kommenterade mer och gav förslag på vad ni vill läsa. Men iaf försöker rita mustasch på mitt finger men det blev FAIL hahaha

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3306687/images/2012/pic_199177182.jpg">https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-1/3306687/images/2012/pic_199177182.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-1/3306687/images/2012/pic_199177232.jpg" class="image">

Naturlig Sminkning

Hej hej, det är sent nu men har inget göra och är ändå sugen på att blogga så ska göra en naturlig sminkning.
Båda jag och Maria sminkar oss "Naturlig" För min del tycker jag att det är den bästa sminkningen. För att man vill ju lixom inte se ut som en clown eller nån apelsin! Tyvärr finns det inga bider vi kan sätta upp när vi sminkar oss men vi kan lägga ut hur resultatet kommer se ut!  och det betyder att det blir bara text, så försök att hänga med så bra som möjligt! :D // Anu <3
1. Sätt upp ditt hår!
2. Ditt ansikte ska helst vara ren. Tvätta med vanligt vatten eller ta bort smutset med rengöringsmjölk. Rengöringmjöl finns att köpa nästan lite överallt. Apoteket, Kicks osv.
3. Du kan börja med att kräma in dig. Vänta minst fem minuter innan du lägger concealer eller foundation. för annars så kommer krämet och sminket kleta ihop sig. Och då kommer det bli en enda röra!
4. Om du har mörka ringar, ärr eller några små finnar som du vill täcka ska du använda en concealer. Det brukar offtast finnas i tre hud toner. Om du ska täcka mörka ringar borde du ta lite ljusare färg för att den ska täcka odentligt och för att den ska göra skillnad. Många människor använder den till hakan, båda siderna på näsan och även lite över ögonen (mellan ögon och ögonbrynen).
5. Om du redan har en fin hy behöver du inte foundation alls. Men om du verkligen känner för dig att använda foundation ska du ta din hud ton. Ta inte för ljus, för då kommer du säkert se ut som the grudge. Men ta inte heller för mörk, ja då vet jag inte! (haha) Men ta bara din hud färg. Om du har problem att välja vilken hud färg som passar din hud bäst borde du fråga om hjälp från butiken. Dem hjälper gärna till!
6. Om du ser lite för blek ut, använd puder eller rouge. Ta lite rosa-aktig färg. Det skadar inte med små söta rosa kinder eller hur? Hur som helst så lägger du rouge/puder med en stor borste som offast består av gethår. Man applicerar den på båda sidan av nässpetsen till öronsnibben. Puder kan man lägga lite överallt.
7. Har du korta och spikraka ögonfranser? Då borde du pröva böja dem. Många säger att man ska värma ögonfransböjaren innan man böjer, men det tycker inte jag. Det är hur farligt som helst, du kan bränna dig på ögonlocken och så. Så innan du lägger mascara ta ögonfransböjaren böj dem tre gånger. Först inners inne håll det minst 5 sec, sen mittimellan också 5sec och till sist toppen av ögonfransarna. TAAA-DAA! så blir dem perfekt börjda. Nu ska du börja med mascara. Du kan ta vilken mascara som helst bara om det inte är tort eller sånt. Försök att inte göra så att det blir klumpar på ögonfranserna för annars kommer det inte se så fint ut. Och om man vill kan man också lägga lite mascara på nedre ögonfransar. Va försiktigt så att du inte får mascara i ögat.
8. Om du vill så kan du lägga kajal runt ögonen. Det finns olika färger på kajal. Om man vill vara lite naturlig kan man använda bruna kajal annars så kan man också använda svart. Om man vill att ögonen ska se större ut ska man använda vit kajal. Det är mer asiatiska tjejer som sminkar så. Eller så kan man använda Eyeliner. Det är lixom mer stark färg. Det finns i penna eller gel.
9. Sist men inte minst- läppglans. Det är hur snyggt som helst att sätta lite färg på läpparna, kasnke lite aprikos, rosa eller bara glans. Jättesöt tycker jag!
9 hur enkla steg som helst till en jättefin facelook. Själv sminkar jag ungefär så. Så tack o hej så ses vi sen! <3

Ni äger! <3

432 sidvisningar&67 unika läsare! <3
Kan inte tro att vi har gått så långt! Skiit bra ju! <3 Älskar er så mycket, ni äger <3

Svar på tal.



 
Ella b.
Vart kommer ni ifrån? Fin blogg
Svar: Maria: Irak, syrien
Anudar: Mongoliet
Hussein: Irak (arab jääävel)

nora
Vielka blogger leser ni?
Svar: Olika bloggar. Maria läser mest Hanna W´s blogg. Anu och hussein olika bloggar.

Anonym
Jag är en tjej på 14 år gammal och har börjat få grått hår... Tips så att man inte får det att synas ??
Svar: Finns speciella hårfärger som man kan köpa i kickis, apoteket o lite överallt. Dem täcker grått hår jättebra! Men plocka inte dem det betyder otur! :D

JoSsAn
När ni svarar på dessa frågor kan ni svara med ett video inlägg? Och kan ni göra en cover?
Svar: Sorry, vi kunde inte göra video inlägg den här gången för att hussein är på tränning. Cover kommer kanske senare.

Samuel W
Vart bor ni finisar???
Svar: Nacka, Fisksätra alla tre! :) 

Sabrina
KAN NI GÖRA EN COVER PÅ BOYFRIEND AV JUSTIN BIEBER?
Svar: Kommer kanske senare. :)

casandra
1. Vad får ni mest kommentarer om (t.ex kropp)
2.är du/ni tsm Me någon?
3. Isåfall vem?
4. Vem är era närmaste vänner?
5. Beskriv er framtid!
6. Kan ni lägga ut mer bilder?
7. Lägg ut en bild på er närmaste killkompisar!

Svar: 1. A. Lite olika mest om bloggen tror jag väl. 
M. Mina ögon och ögonfransar hihi.
H. Ögon, hans graffiti teckningar. och hans ruuumpaaa. 
2. A-.iiingel! :p
M. Siiingeel! <3
H. i förhållande.
3. H. Alice.
4. A. Maria, Siman, Roumaissa, Miratella, Deniz, Kawa, lukas, Hussein osv.
M. Anudari, Siman, Deniz, Kawa, Hussein, Lukas, Mohammed, Timurhan o Victor.
H. Maria, Anudari, Rasmus, Yassi, Alice, Timurhan osv
5. A. Vet inte ännu.
M. Advokat sen plugga vidare till Domare.
H. Vet inte.
6. A, M, H. Ja vi försöker vårt bästa! Men när man bloggar via mobilen  kan man inte lägga ut många bilder.
7. A, M, H. Aaa, det kommer senare. :)

JEneilie.
1.Ska ni resa?
2.har ni bloggat förut?
3.isf vad heter bloggarna.
4.Hur uttalar man ditt namn Anudari?
5.I vilken skola går ni i?
6. Han ni gått i andra skolor?
7.isf vilka?
8. Har ni bort någon annanstans än nacka?
9. isf var?
10. Kan ni svara med video inlägg?
11. kan ni göra en cover på jar of hearts av maddi jane?

Svar: 1. A. Ja, kanske till Mongoliet, eller runt Europa ;)
M. Kanske Irak sen därifrån till Italien eller så.
H. Vet inte, har inte bestämt än.
2. A: Ja, alla i klassen va tvungna att skapa en blogg o blogga så ja! Men brukade nästan aldriig :P
M. Samma som Anudari.
H. Nej, har aldrig bloggat. :p
4. A. A-N-U-D-A-R-I! Men alla brukar typ kalla mig Anu eller Anuka :P Annars har jag funderat på att byta namn.
M. Anu, Anudari, Biatch, hahahah <3
H. Brukade kalla henne för Ahmed. Men nu kan jag utala hennes namn så :P
5. A&M. Fisksätraskolan, men ska bytta till Samskola i Nacka.
H. Går i Igelboda och ska byta till Skuru skolan.
6&7. A. Ja, i Husbygårdskolan var min förra skola.
M. Ja, i Rågsved skolan.
H. Ja, i sätraskolan.
8&9. A, M, H. Ja, vi alla tre har gjort det!
10. Sorry kunde inte den här gången för att Hussein hade tränning. Men kanske senare.
11. Kan inte lova men kommer kanske senare ;)


A....
Kan ni tre säga en sak som ni tycker är dåligt med varandra?
Svar: A. Maria är ibland lite envis och slåss mycket -.- WB kunfu panda ;) Hussein: Kan va lite jobbig ibland. (men så e killar)
M. Anudari är lite envis ibland och jätte känslig! Hussein har gjort många dåliga saker men ändå är han världens bästa!
HUSSEIN ÄR INTE HÄR! MEN VI VET ATT HUSSEIN ÄLSKAR OSS <3<3<3

TACK FÖR ALLA FRÅGOR OCH ALLA SPRIDELSER! FORTSÄTT SÅ, SÅ ÄR NI VÄRLDENS GULLIGASTE! <3

Gården

Sitter på gården, med Maria, och de andra på gården och väntar på anudari som kommer om 10min. Vi kanske gör ett video inlägg nu om frågestunden, men har tränning om en halvtimme så inte hinner. Pusss såå länge alla guuuzzar :* /Hussein
 image descriptionimage descriptionimage description

Drar t fritidsgården nu!

Hejhej. Sitter hemma ska käka lite sen dra till Tippen. Maria och Hussein är redan där så vi ska göra frågestund-videon där. :D så gå ingen annan stans! :D 

Tåget

Sitter i tåget från flemingsberg till Stockholm. Har precis träffat tolga, sjukt roligt att se honom igen. Mötet med högskolan va chill inte så mycket att prata om men ja det var roligt. Ska lyssna på musik och chilla with the others /Maria

Högskola

Chillar i högskolan med tjejerna o hasoooniii❤vi äter fika och väntar på tolga som kommer med sin kompis snart. Iaf ska mumsa i mig nåt

smyg inlägg

hahaha jag vet att maria och anu kmr att döda mig
bilder tagna för 30 min sen ;) kattiga brudar <333

målar lite :P

ha fett tråkigt  ha inte vart i skolan idag för de skulle åka kolla på fåglar 5 på morgonen... orkade inte så stannade jag hemmma 

Outfit

Idag har jag på mig:
Röda converse.
Mörkblåa jeans.
En söt, vit top.
Jeansjacka.
Mörklila Adidas väska.
En lila, fin klocka! Hihi <3
Ignorera mitt ansikte! <3

 

Matte! :D

Hola! Sitter i matte lektionen! Jag och Maria har gjort klart våran arbete så passar på att blogga ;) och ska snacka med Hussein och säga till honom att blogga :P Idag är det återträff! *hypad* hoppas det blir roligt! Jag lägger ut outfit sen så stay! <3 /Anu<3

 

 

Outfit

Lägger ut bild på min outfit nu för har redan bestäääämt haha

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3306687/images/2012/pic_199054872.jpg" class="image">

 

MIN BROR OCH EN KILLE

Nytt

Heeej bloggen, vi har skaffat en ny admin som heter Hussein, om ni blädrar ner lite så ser ni att det står om honom där. Så det ska bli en ny design och header. 
Angående frågestunden kommer vi att svara på de snart, men med video inlägg och ställ fler frågor för hussein kommer att vara med. Blädra ner till inlägget eller välj direkt där vid katigorierna. // Adminisarna

Fakta om mig (Hussein)

Jag ska vara med i bloggen och blogga. Så här är lite fakta om mig
Fullständigt namn: Hussein Ali
Ålder:14 fyller 17/1 alltså är 98
Bor: Nacka, fisksätra
Civillisation: I en relation med en tjej som heter Alice
Intressen: tjejer med comviq, grafftiti
Så ni kommer få mer sen. FORTSÄTT ATT SPRIDA :*

MARIA <3 // hussein

Maria <3<3<3 ;*

Det är jag som är Hussein

det jag Hussein <3<3

Haha Hussein!

Läste precis inlägget Hussein gjorde dör av grav! Va gulligt du skriver haha borde skaffa blogg! (Y) :D Aja själv är det bara bra. Ska sova, måste vakna lite tidigt för att fixa mig. Eftersom våran klass ska på återträff på en sommarskola som vi gick förra året! God natt&Sweet dreams! <3/Anu<3

 

FUCK AINA DAG

det e min babba  när han såg mig hångla med en tjej shululululeeee vad händer.... idag jag i skolan min jävla lärare hade mens vafan sen min broder Rasmus svensson kommer t min skola och säger att han heter anton jävla idiot.... sen vi va på gården med han tjej yasmine och min tjej alice men det bölev lite fuckt up rasmus  han ha varit deppig hela jävla tiden hans guss dissa honom  han dissa henne men sen dissa hon honom men han bli arg men hon bli arg sen men hon blir ledsen han bli också ledsen men jag orkade inte med dom sen jag tagga hem"ååt" chilla snacka med min guzz senn med maria hon ville inte skaffa blogg åt mig när jag hade tråkigt så jag fick skriva här och fuck aina....... maria gör mina dagar men idag träffades inte vi så det ha varit litte madda fucka dag utan maria........ det e fucking husssein och jag vet inte vad jag ha skrivit ha fett tråkigt kartellen 4LLLL broder

Godmorgon...

Hej bloggen, vaknade nyss va skit trött efter skolan, pga av idrotten. Har aldrig haft så mycket hål. Iaf då vakna jag nyss och e fett hypad och måste träna till prov imorn. Bjuder på bilder. Juste träffade inte Anudari så vi han inte svara på frågorna!! Och statistiken igår var 270 läsare kärlek till er. Lös, följ och kommentera glöm INTE att sprida ❤❤❤/Maria

Nu kommer bilderna

 

 

image description

image description

Regeaton <3

Hejsan svejsan! Är hemme efter skola! Gick hem direkt eftersom var så hungrig :P men aa nu är jag hemma och ska äta! Sen blir det väl plugg, plugg o plugg! Om jag och Maria hinner träffas idag så svarar vi på alla frågor vi har fått in, men annars blir det imorn <3 det gick hur bra som helst på idrotten! (vi skulle redovisa en dans med 3 minuter lång låt) dem flesta tyckte att det var svårt att hänga med men aa annars MVG! <3 puss o kram, bloggar sen :* bjuder lite på gamla&nya bilder ;)

 

 

gästblogg

heeeeejjjjj ;) gästbloggar medans maria och anu "dansar"....
SPRID BLOGGEN TILL ANDRA :D

Bilder tagna av mejjj HAHAHAHAHAH <3

Vädret

Hej, sitter utanför skolan med Deniz!! Skit fint väder. Hah Deniz målar naglarna och jag solar typ! Nu kommer Anudari och Roumaissa. Och boysen spelar fotboll. Nikola är oxå här som messar. Bjuder på bild/Maria

 

God morgon alla sweeties!

Sitter i köket och käkar frukost! Ska snart dra till skolan! Idag måste jag och Maria redovisa en dans på idrotten annars så får vi IG som omdöme! -.- Jag kikade presic in i alla kommentarer, skiit bra frågor! Jag tror att vi ska svara på dem idag, så stay turned! <3

Ingen fråga är för dum

Reaggaeton

Hej bloggen, vi har inte hunnit blogga idag. Det var vart en hel vanlig dag skola sen gick jag och anu hem till mig och tränade reaggeaton. Vi har en idrotts läxa o så, ja så vi bestämde oss att dansa en dans som kallas för reaggeaton. Vi träna sönder fan. I alla fall så har vi lärt oss alla steg och vi får hoppas på det bästa. Är sjukt trött och har träningsverk så ska ta o villa lite med en ansiktsmask så vi hörs. S/ Maria

Grattis

Innan jag ska lägga mig vill jag hälsa timurhan (bästis) att jag hoppas på att hans dag har vart grym. Så grattis timur på din födelsedag ❤❤/ Maria

Bilen

Heeeeej, sitter i bilen och "pluggar", har datorn med mig, skypar också med några katter från vårby. Är snart framme i fittja. Ska till några kusiner och träffa några kompisar tar kanske några bilder sen med de. Ska fortsätta "plugga".. /Maria

Spaniish

Hola! Sitter utanför klassrummet och väntar på spanish teacher. Fett trött, har huvudvärk och typ dör :P men tur så håller Nikola mig sällskap så att jag inte sover :) gamla bilder på mig och Maria när vi hade spanska förut :)

 

Skola

Tja, sitter i skolan och har rast. Börjar om några min. Och har precis ätit. Skit gott. Men börjar spanska nu så bloggar senare och bjuder på bild. /Maria

 

Länkbyte med två snyggingar

Klicka på bilderna för att komma till deras blogg.

Buhu

Tja, imorgon börjar skolan och det suger bläää. Det finns en sak jag längtat och det är den 19 april som alltså är på torsdag. Då kommer jag och halva klassen träffa alla people från södertörn längtar på att få träffa er igen. Iallafall så sov jag kl4 och vaknade typ kl14 skypade o så. Nu sitter jag hemma framför data skärmen medans vi har gäster. Bloggar senare.

/Maria

 

God morgon

Hej hej alla sötnosar.
Som ni ser så har Maria redigerat bloggen lite. Jag tycker att resultatet blev helt okej! Jag vakna typ för en timme sen haha, jag låg och läste lite bloggar igår och till sist så va klockan 2 på natten! :P aja imorgon är det iaf skola och det suger! Vill inte ha skola :( Men det finns en sak jag längtar efter, april den 19 ska alla som har gått på sommarskolan i Södertörn ha återträff! Längtar till alla som va där! :D

Leo

Hej!
Det har vart en dålig dag pga vädret..det är ju alltid så eller?
Så har vart hemma hela dagen inte hela hela dagen taggade till Nihed (kompis) och hem sen. Just nu äter jag choklad, Leo heter den. Lyssnar oxå på musik OWL CITY, för helvete den äger. Vad har ni gjort då? Jag tror oxå att vi ska köra med frågestund och typ svar på tal. Och vi kommer lägga ut bilder på prylar som är bra att använda, men puss så länge / Maria faria taria karia laria Maria ( haha zeyneps (kompis) pappa kallar mig för alla de namnen haha)

 

Stoorstädning!

Hejhej, sitter och softar i min sköna säng efter haft typ världens största städning! Jobbigt som fan. Vet inte vad som har flugit in i mammas hjärna! Men aja om två dagar börjar skolan :((( Ser att Maria har uppdaterat! Haha va bra ju! <3 //Anu<3

DJ SHUTAH - vybz kartel

Hej svejs.. Lyssnar på Dj SHUTAH- vybz kartel (mix), grym dancehall mix! Min dag var G-R-Y-M dag så det var najs. Försöker sova, men men nej det går inte! Tror att Anudari sover. Så säger 'godnatt' från henne hihi.

Baby, mi love yuh mi wah yuh believe mi so please neava leave me - så fucking tung haha

Ehm juste håller på och fixa Anu&Maria tipsar so stay gyals n boyssss /Maria

 

Fakta om mig

Det är samma frågor som Anudaris
1. Är du kär? Yes
2. Har du snuskat? Kanske
3. Har du fimpat en cigg på nån annan? Nej.
4. Har du legat i sängen brevid en kille? Yes
5. Har du blivit dumpad?en gång
6. Har du blivit slagen allvarligt? Yes, en gång
7. Tar du droger? Nej.
8. Har du pussat en tjej? Ja.
9. Hatar du någon? Inte hatar utan ogillar
10. Älskar du någon? Ja.
11. Har någon av dina kompisar svikit dej? Ehm venne, bryr mig inte
12. Har du djur? Nej
13. Har du legat brevid en tjej i sängen? Men jaa.....
14. Hatar du dej själv? Nejdå
15. Gillar du orange? Föredrar neon orange
16. Har du haft/har oskyddat sex? Men nej fyfan.
17. Har du någon sjukdom? Yes, jag har romatism
18. Har du skämt ut dej för den du gillar? Ja kan ha hänt...:P
19. Har du en gris? Neeej.
20. Har du en plattång? Yea ofc!
21. Har du en bror? Nej men en bror från en annan mor!
22. Har du sjukt bra humor? Ja som fan!
23. Är du brunett? Nej jag är blondin.... Skojar, ja jag är brunett
24. Gillar du att stå i duschen i flera timmar? Jaaaa, sköönaste, men får knappast.
25. Tycker du om hästar? Inte min favoritdjur men ja.
26. Har du en hund? Nej men vill ha.
27. Har du skilda föräldrar? Nej
28. Har du gått på simskola? Yes!
29. Har du sagt bög till en kille? Ja nästan alltiiiid (fast på driiv) :P
30. Har du sagt fitta till en tjej? Kan ha hänt men typ på driiv.
31. Har du fuskat? Haha yes
32. Har du teve i ditt rum? Yes
33. Har du lunar? Nej.
34. Har du MSN? Ja men använder nt.
35. Har du en syster? Nej, ända barnet.
36. Har du bruna ögon? Yes
37. Gillar du att fota? Ja, men gillar att bli fotad själv
38.Har du sett dej själv att brina? Nej? haha.
39. Hjälper du dina vänner? Såklart allldtiid.
40. Gillar du tacos? Ja spiiik.
41. Tycker du att du är sött? Haha nja.
42. Har du dansat? Yea, ofc.
43. Har du spelat fotboll? Men nej? Haha såklart jag har
44. Tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? Nej elr nja venne, beror på.
45. Kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? Nej varför skulle jag? Räcker med en kvart eller halvtimme.
46. Har du ätit sniglar? Nej fyfan, usch.
47. Äger du en locktång? Yes
48. Gillar du att tugga tuggummi? Jadå.
49. Borstar du tänderna varje morron och kväll? Yes
50. Gillar du kläder? Ja, älskar.
51. Hatar du falska vänner? HATAR INGEN! Jag ogillar bara.
52. Gillar du räkna matte? Inte mitt bästa ämne, men ibland. Beror på! :D
53. Älskar du någon nu? Yes
54. Har du gråtit inför en vän? Ja.
55. Kan du sjunga? Nej jag kan bara sjunga.
56. Har du sett någon dö? Yes
57. Säger du vad du vill? Ja, för det mesta.
58. Är du stor? Va? haha
59. Vad är ditt hela namn? Maria Sulaiman
60. Kan du tala spanska? Sì.
61. Är du kortaren 1.60? Yes, är 1.57
62. Älskar du sommaren? JA!
63. Älskar du vinter? Nja lite, bara för att jag fyller år i november. :P
64. Har du mer än 6 par skor? Ja, det har jag väl.
65. Brukar du sjunga när du är i duschen? Vem gör inte?
66. Har du hoppat ut ifrån ett fönster? Ja, haha.
67. Har du mer än 3 par mjukisbyxor? Aa
68. Gillar du att städa? Fan hellre.
69. Gillar du att sova länge? Bästa som finns
70. Har du varit med om en olycka? Ja.
71. Är du förvirrad? Ja då och då.
72. Har du mer än 6 par byxor? Ja.
73. Har du förlorat en vän? Ehm nej. Men vi har inte lika bra kontakt som för.
74. Gillar du att shoppa? Ibland
75. Har du varit i paris? Noj
76. Gillar du ormar? Nej, de är läskiga
77. Klarar du dej själv? Ja oftast.
78. Har du lagat mat? Ja.
79. Är du klantig? Inland haha.
80. Har du foppatoffler? EUW nej
81. Har du mer än 20 låtar på din data? Nej, fan finns internet för? Hallu, youtube och spotify.
82. Sminkar du dej innan skolan? Ja om jag hinner.
83. Har du träffat en kändis? Ja!
84. Har du mer än 7 par nagellack? 7? Haha 7x100
85. Har du busringt? Ja, hahaha.
86. Har du skällt på din bror? Har ingen bror
87. Har du en vän som skiter i dej? Skiter jag i väll?
88. Har du velat göra saker men vågar inte? Ja...
89. Sover med en gosedjur? JAAA :p
90. Har du åkt någonstans utan att du får? Ja, hehe.
91. Vill du bara bort ibland? Kan hända....
92. Har du tältat? Ja, me inte min grej haha.
93. Har du bränt dej? Ja, på en moppe asså motorn och brände nageln när jag skulle tända ljus.
94. Har du lekt med en levande ljus? Ja, haha.
95. Har du lekt anden i glaset? Ja, bästa haha.
96. Skäms du ibland? Alla gör väl det?
97. Bor du i skåne? Nej, stockholm brooshan.
98. Gillar du hip hop/rap musik? Ja.
99. Är du på sista frågan nu? Nej?
100. Är du singel? Yes, I singel and I am ready to MINGEL.
101. Har du åkt flygplan nån gång? Ja.
102. Är du romantisk? Vet inte, haha.
103. Är du blyg? Ja, från början men sen BOMB!
104. Vilken är din favortit klädsäffär just nu? HOLLISTER!
105. Har du svarat på alla frågor? Ja fyfan, varenda en!

Helvete vad många frågor haha!

Maria

Tack gud!

Ska man ge Maria ett pris för att hon har äntligen börjat blogga nu eller? :P
Idag har jag varit i Farsta och Skogås o hälsat på en gammal vän! Sibel heter hon! Väldigt snäll, snygg, rolig tjej! Kärlek t dej, bror från en annan mor <3 Men aa, kom hem vid 8, sen dess jag har bara tråkat och surfat på nätet :P
Ja men jag hade typ göra en, Anu&Maria tipsar-inlägg! För att det var för länge sen vi skrev om det. Och så ska vi väl fylla på alla kategorier så mycket som vi orkar/kan <3 Så staaay! //Anu<3

Tillbaka

Längesen jag blogga, men nu har det blivit ändring på det. Ska snart besvara på många frågor efter det här inlägget och efter jag fixat käk.

Bjuder på en gammal bild
/Maria

 

Kryssning!

Shushu!
Är på en kryssning nu! Min kusin fyller år idag så vi firar med att åka kryssning. Så jag kommer inte blogga tills imorn kl.16.00. Ni får bilderna senare! <3

GLAD CHEY!

Shushu alla!
Äntliiigen påsklov ju!
Mamma och Pappa åkte precis! Så det betyder att jag har FF i 2-3 månader! mohahaha!
Och så har jag fått bra på allting på Måndas utvädering! (För er som nt vet, så är det ett papper där alla lärare som jag har skrivit på om jag har klarat av månadens mål och om jag har sköt mig o så <3 Så är superglad och desutom så fik ag VG+ på mitt matteprov! Så stolt över mig, haha. Jag har iaf börjat ta skolan på allvar. :P
Har ingen anning vad jag ska jag göra under påsklovet men hoppas på att jag ska iaf åka på kryssning!
Men nu ska jag iaf ut med Maria, hon är på väg hit så måste fixa mig lite sen ut <3 :D
Seeya latet. Uppdaterar via mobilen <3

FML!

HEJ HEJ!
Sitter i klassen, har typ rast o sådär. Jag har bett Maria att blogga men hon va så jävla trött idag så hon orkar nt. Vi ska ha So/Sv i två fkn timmar. FML. Jo idag ska jag kanske åka till Gävle och hälsa på mamma kommer tillbaks om 2-3 dagar. Aja men nu ska jag tvinga Maria att blogga (hon e så lat!) Herrå, uppdaterar later.....<3

Påsklov! <3

Hej hej nu sitter jag och käkar frukost. Ska till skolan snart! Kan inte fatta att det är fkn påsklov snart! Under påskloven ska jag, Maria och några andra ha pyjamasparty hos mig. Och så ska jag kanske åka bort i 2-3 dagar till Gävle! Men vi får se! Och mest av allt ska jag blogga! :D

FAKTA!

NU KÖR JAG HÅRT! 105 FRÅGOR OM MIG! MOHAHAHA! Lycka till!
1. Är du kär? Nej.
2. Har du snuskat? Nej.
3. Har du fimpat en cigg på nån annan? Nej.
4. Har du legat i sängen brevid en kille? Ja?
5. Har du blivit dumpad? Ja.
6. Har du blivit slagen allvarligt? Ja 2 gånger.
7. Tar du droger? Nej.
8. Har du pussat en tjej? Ja.
9. Hatar du någon? Nja..
10. Älskar du någon? Ja.
11. Har någon av dina kompisar svikit dej? Ja :/
12. Har du djur? Nej men hade :P
13. Har du legat brevid en tjej i sängen? Men jaa.....
14. Hatar du dej själv? Nejdå
15. Gillar du orange? Nja inte illa.
16. Har du haft/har oskyddat sex? Men nej fyfan.
17. Har du någon sjukdom? Inte vad jag vet?
18. Har du skämt ut dej för den du gillar? Ja kan ha hänt...:P
19. Har du en gris? Neeej.
20. Har du en plattång? Yea ofc!
21. Har du en bror? Nej men en bror från en annan mor!
22. Har du sjukt bra humor? Ja som fan!
23. Är du brunett? Ja, egentligen men just nu har jag tonat mitt hår till rött :D
24. Gillar du att stå i duschen i flera timmar? Jaaaa, sköönaste, men får knappast.
25. Tycker du om hästar? Inte min favoritdjur men ja.
26. Har du en hund? Nej men vill ha.
27. Har du skilda föräldrar? Ja.
28. Har du gått på simskola? Ja fyfan va juh tvungen!
29. Har du sagt bög till en kille? Ja nästan alltiiiid (fast på driiv) :P
30. Har du sagt fitta till en tjej? Kan ha hänt men typ på driiv.
31. Har du fuskat? Ja hihi.
32. Har du teve i ditt rum? Ja men måste sätta upp den på väggen.
33. Har du lunar? Nej.
34. Har du MSN? Ja men använder nt.
35. Har du en syster? Nej, ända barnet.
36. Har du bruna ögon? Ja, rätt mörka.
37. Gillar du att fota? Ja, men är inte speciellt bra på det.
38.Har du sett dej själv att brina? Nej? haha.
39. Hjälper du dina vänner? Såklart allldtiid.
40. Gillar du tacos? Ja spiiik.
41. Tycker du att du är sött? Haha nja.
42. Har du dansat? Yea, ofc.
43. Har du spelat fotboll? Bara om jag är tvungen, men tycker inte om så mkt, bara titta på elr så.
44. Tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? Nej elr nja venne, beror på.
45. Kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? Nej tröttnar oftast.
46. Har du ätit sniglar? Nej fyfan, usch.
47. Äger du en locktång? Nej.
48. Gillar du att tugga tuggummi? Jadå.
49. Borstar du tänderna varje morron och kväll? Ja, 9/10 gånger haha.
50. Gillar du kläder? Ja, älskar.
51. Hatar du falska vänner? Ja, värsta som finns!
52. Gillar du räkna matte? Inte mitt bästa ämne, men ibland. Beror på! :D
53. Älskar du någon nu? Kärlek? Nej, men älskar mina vänner!
54. Har du gråtit inför en vän? Ja.
55. Kan du sjunga? Klart jag kan, men låter inte så bra.
56. Har du sett någon dö? Nej.
57. Säger du vad du vill? Ja, för det mesta.
58. Är du stor? Va? haha
59. Vad är ditt hela namn? Anudari Ganchimeg
60. Kan du tala spanska? Sì, amigo.
61. Är du kortaren 1.60? Vet inte, jag är nog 1.60.
62. Älskar du sommaren? JA!
63. Älskar du vinter? Nja lite, bara för att jag fyller år Januari. :P
64. Har du mer än 6 par skor? Ja, det har jag väl.
65. Brukar du sjunga när du är i duschen? Ja, ibland haha.
66. Har du hoppat ut ifrån ett fönster? Ja, haha.
67. Har du mer än 3 par mjukisbyxor? Ja typ.
68. Gillar du att städa? Fan hellre.
69. Gillar du att sova länge? Nja, man vill ju itne sova hela dan.
70. Har du varit med om en olycka? Ja.
71. Är du förvirrad? Ja då och då.
72. Har du mer än 6 par byxor? Ja.
73. Har du förlorat en vän? Ja.
74. Gillar du att shoppa? Bara om jag har pengar, haha.
75. Har du varit i paris? Ja
76. Gillar du ormar? Usch hatar!
77. Klarar du dej själv? Ja oftast.
78. Har du lagat mat? Ja.
79. Är du klantig? Ja, haha.
80. Har du foppatoffler? Ja, ett par gröna och ett rosa.
81. Har du mer än 20 låtar på din data? Ja, mer.
82. Sminkar du dej innan skolan? Ja, oftast fast bara lite.
83. Har du träffat en kändis? Ja!
84. Har du mer än 7 par nagellack? Ja hoho.
85. Har du busringt? Ja, hahaha.
86. Har du skällt på din bror? Har ingen bror :(
87. Har du en vän som skiter i dej? Ja.
88. Har du velat göra saker men vågar inte? Ja...
89. Sover med en gosedjur? Nej :p
90. Har du åkt någonstans utan att du får? Ja, hehe.
91. Vill du bara bort ibland? Kan hända....
92. Har du tältat? Ja, me inte min grej haha.
93. Har du bränt dej? Ja, haha klantig som fan.
94. Har du lekt med en levande ljus? Ja, haha.
95. Har du lekt anden i glaset? Ja, bästa haha.
96. Skäms du ibland? Alla gör väl det?
97. Bor du i skåne? Nej, stockholm brooshan.
98. Gillar du hip hop/rap musik? Ja.
99. Är du på sista frågan nu? Nej?
100. Är du singel? Yes, I singel and I am ready to MINGEL.
101. Har du ålt flygplan nån gång? Ja.
102. Är du romantisk? Vet inte, haha.
103. Är du blyg? Ja, från början men sen BOMB!
104. Vilken är din favortit klädsäffär just nu? HOLLISTER!
105. Har du svarat på alla frågor? Ja fyfan, varenda en!
Byebye, ska sova nu! Skola imon, fml. Men aa, imorgon kommer Marias del. Så ja. God natt&sov så sött!

Hej hej

Ja....det har variiit ett jäkla lång bloggpause! Men nu har jag och Maria bestämt oss att vi ska börja ta blogging på allvar! Under bloggpausen har det hänt: Min kusin från Mongoliet kom tbx till Sverige och ska nu bo här! Påsklovet är snart här! Jag har FF i 2-3 månader och det betyder en sak-FIIIIESTA! Skaffat nya vänner. Shoppat asmkt båda jag och maria. Och massa annat. Ohja snart kommer ett inlägg om min och Maria eftersom vi faktiskt inte haft en sån så ja....seeya! <3
RSS 2.0