FUCK AINA DAG

det e min babba  när han såg mig hångla med en tjej shululululeeee vad händer.... idag jag i skolan min jävla lärare hade mens vafan sen min broder Rasmus svensson kommer t min skola och säger att han heter anton jävla idiot.... sen vi va på gården med han tjej yasmine och min tjej alice men det bölev lite fuckt up rasmus  han ha varit deppig hela jävla tiden hans guss dissa honom  han dissa henne men sen dissa hon honom men han bli arg men hon bli arg sen men hon blir ledsen han bli också ledsen men jag orkade inte med dom sen jag tagga hem"ååt" chilla snacka med min guzz senn med maria hon ville inte skaffa blogg åt mig när jag hade tråkigt så jag fick skriva här och fuck aina....... maria gör mina dagar men idag träffades inte vi så det ha varit litte madda fucka dag utan maria........ det e fucking husssein och jag vet inte vad jag ha skrivit ha fett tråkigt kartellen 4LLLL broder


Kommentarer
Maria (jag)

Hahah va gullig hussein vi ses kanske imorn dåråå <3 <3

2012-04-19 @ 00:13:39
A....

Bra svenska. Lägg ut närbild på dig.

2012-04-19 @ 00:15:18
hussein

omg snälla vems svenska jaahh "lägg ut när bilde på dig"

2012-04-19 @ 00:51:52
kawa

Hahahahahaahhha förstod inget men garvar iallafall :) äntligen Kan man skratta när man läser den här bloggen ;)

2012-04-19 @ 09:48:08
MARIA

Kawa håååållkäften

2012-04-21 @ 03:19:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0