Welcome! :D

Sha Sha!
Vi som driver bloggen heter Anudari och Maria! Vi är nybörjare på att blogga så vi är rätt tröga haha!
Maria: jag är 13 år gammal och bor i Fisksätra som ligger i Nacka. Jag går i Fisksätraskolan, 7an såklart. Jag älskar mina vänner. På fritiden dansar jag lite och sånt jag är en riktig tjejig tjej alltså gillar att shoppa och sånt. Jagbrukar även hänga med kompisarna i fritidsgården och sånt.

Maria

Anudari: Jag är en tjej vid 14 år och jag bor i fisksätra. Jag går i samma klass som Maria. Men är inte säker ifall om vi kommer göra det längre. Jag älskar att shoppa och dansa! På fritiden brukar jag vara med mina vänner. Dem är mitt allt.

Anudari


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0